Torsdag..

Har ikväll äntligen fått en offert på ett ca iallafall gällande badrummet som ska påbörjas kring v 10 om allt går som vi vill. Tänkte att jag ska leta lite mer noga efter badkar  osv men sån tid bara för 1 sak!!

Linda min svägerska ringde mitt i och undrade om jag ville följa med och kika på bröllopsklänningar i Göteborg på Lördag. Så jag har suttit och letat butiker och gator resten av kvällen så man är lite förberedd =)

Mest som guide i min gamla hemstad, eftersom jag åker redan på Fredag så kan jag möta upp dem och vara med fram tills jag ska till syrran och få håret ordnat, det var ett tag sen nu!!


Dagen har bestått av lite shopping med Martina, fick köpt 2par jeans för 99 st (FYND!!) och 3överdelar även de var bra Rea ,+ lite annat =) efter dagis var barnen här och lekte.

Mikaela och Joline kikade förbi en sväng på kaffe.


gäsp....
Nu säger jag GodNatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0