Semestertider..

Snart är mina stackars 2 veckor slut.
På Måndag börjas det jobba igen.

Jag vet inte om jag känner att jag varit ledig för det har gått jätte fort.
Jag har dock inte stressat med att få gjort saker med huset utan tagit tiden till William och mig.

Lite vad vi har gjort.

Stranden 2 ggr
Kalas 2 st
Grillkväll
Funcity
GBG Fre-Tis, där Liseberg ingick såklart. Lekte massor med sina kusiner som hälsade på både från Sthlm och Västerås.
Norvalla marknad

Och sist men inte minst vad som hänt sedan 1 vecka tillbaka nu, William har blivit blöjfriiii!! Äntligen för mig, som jag kämpat i flera omgångar. Mycket bra saker händer när jag är i GBG =)
Trodde aldrig pojken skulle vilja annat än att ha blöja på sig!!


Idag har det pysslats med huset faktiskt, ville börja måla runt det nya fönstret men den ena färgen hade blivit dålig så jag målade fodret och sedan gick jag loss på framsidan, där fönsterbläck fick en ny omgång och lite annat som inte hade fått färg ännu från förra året.

Chrille gick loss på att rensa stuprenor och rensa samt odla nytt gräs.
Imorgon blir det till att inhandla ny färg och måla om det är väder för det.

Lite kort såklart också =)



Ska åka Farfars bilar här.



Söta Chanel!




Krockbilarna med kusin Mandie!




Flygplanet...




Syster yster fyllde 20-år!!





Började med hinderbanan inne på Fun City!





Åkte 4-hjuling. Ville inte åka alla 5 varven dock.



Lite ponnyridning me.




Det var en liten uppdatering för denna gången.

// Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0