Conny & Lindas Bröllopsdag!

Igår gifte sig min svåger med sin Linda!
Hur fint som helst.

De fick konon väder på köpet, vilket man inte trodde på morgonen.

Vigseln ägde rum i ÅS kyrka i Derome och sedan bar det av till festen som var på Fridas i kärra, såå mysigt med utsikt över havet.

Dagen började med att jag gjorde i ordning min svärmors och sedan mitt hår. Fast jag började med mitt tidigare så blev kl över 14.30 när jag var klar, klippte Chrille lite me. I all hast sminka sig och klä på oss, vi skulle vara i kyrkan 15.30, vi hann så klart ändå men lite stressigt, ingen lunch fick jag i mig utan det blev lite godis som fick mätta. =)

Det bjöds på förrätt, varmrätt, efterrätt och tårta så jag var rätt  mätt när kvällen var slut.



Min underbart fina son i sin kostym.






Försökte få en bra Far & Son bild, men William skulle knappt stå still.




Och här förskte jag får ett bra kort!




Måånga pussar blev det. När någon plinga i en klocka så skulle de ge varann en puss.




Så fina ihop.




Vi önskar er all lycka och välgång!!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0