En liten titt på knytet!

För er som redan vet är detta ingen nyhet, men för er andra så kan jag berätta att William ska bli storebror. =)

Idag var vi och gjorde Ultraljud =)

Allt såg fint ut så det känns bra.

Jag är beräknat till den 26e November precis som jag också hade räknat ut det till.

William följde med och tittade på bebisen och det var ju såklart roligt, men han trodde det gjorde ont när hon kika med apparaten på magen, så han tyckte inte jag skulle ligga där  mera.

Man inser inte riktigt själv att man ska ha en till förrän man ser bebisen, att magen växer är en sak men ändå, så är det en annan känsla när man väl ser bebisen på skärmen.

Här är en liten bild. Jag fick två st bilder bara, de var ändå OK.










Kommentarer
Postat av: Linda

Hade det på känn. :)

Grattis!!



Kram

2010-06-23 @ 21:13:34
URL: http://linsluza.blogg.se/
Postat av: Gök

Åh. Grattis Kristina :))

2010-06-23 @ 23:52:03
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0