Familjebesök

Mamma och mina två systrar var nere och hälsade på oss idag, Pappa kunde inte följa med.

Mamma och Pappa hade fått i uppdrag att hjälpa mig med utgrävning och förberedelser inför plantering.
Men som det har regnat  denna veckan så tänkte jag att det får bli en annan gång.

Men mamma hade t.o.m med sig sin egna spade  idag och så hon satte igång och Chrille fick hjälpt till =)
Jag satte igång grillen istället och ordna till en go middag och så  fikade  vi med chokladkaka.



Tre lådor att experimentera i =)





Vi har redan planterat lök och salladskrasse i två av dem.

Jag började gräva men jag har inget tålamod när jorden är full med Maskroser och annat som skräpar själv hade jag velat köra jordfräsen men mamma ordna det galant utan någon som helst hjälp av jordfräs.

Jag tackar för väldens bästa mamma!!!


// Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0