Fullspäckad veckad / Månad!

Nu inför Midsommar, avslutning, bröllop och bal så har jag fått lite extra att göra efter mitt ord arbete.

Jag har klippt och färgat varje dag hittills, och på Söndag ska jag ordna en tjej till balen.

Det är kul men man märker dagen efter hur trött  man är, men det går över när man jobbat färdigt och kommit hem för att jobba lite till =)

Kan vara bra med lite extra fick pengar om vi nu åker  till London, jag och mina systrar.
Den ena verkar tveksam nu så vi får se om vi skjuter upp resan till hösten eller om vi åker ändå som vi hade tänkt över midsommar helgen, för då man har en extra ledig dag från jobbet redan, vi får se.

Inte nog med alla extra klipp så har det varit kalas och dop, och student kommer vi gå på, samt mer kalas och Bröllop... Varför allt på en och samma Månad!

Behöver verkligen åka iväg. =)

Så ikväll säger jag Go natt tiiidigt!

// Kristina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0