Då va det påbörjat!

Badrummet är i full karriär på gång att renoveras. =)

Nya fönstret och innetaket är på plats, rören är flyttade och elen dragen.

In denna veckan ska nya inneväggar och spotlights upp.

Kakelsättarna kommer  på Onsdag och sätter igång med sin del av arbetet.

Lite ändringar har skett på vägen så jag hoppas det inte påverkar allt för mycket!

Jag fick storstädad i Fredags så det åtminstone känns damm fritt under helgen och inte lägger sig lager på lager.


Här är ett kort så länge =)
Dörrposten är breddad så en ny dörr ska in.






Jag och William tillbringa helgen i GBG.
Vi hade tjejkväll hos min svägerska, där givetvis Schlager finalen var anledningen.

Jätte mysigt, men ack så trött jag var så jag var tvungen att ta en power nap =)

Man är inte så pigg längre på kvällarna nu närman jobbar 7-16 varje dag.

En visit ute på Eriksberg blev det me.
Det var fin solig dag.















Slutat röka har jag me!!!

Snart 1 vecka, Nicotinell är min hjälp, men jag tar inte alls många på en dag
och det är rätt skönt att det funkar så bra denna gången. =)
Blev inte ens röksugen när jag drack drink i helgen vilket
är ovanligt..


Det va min update sen sist =)

Nya bilder på renoveringen kommer snart igen..


Natti..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0