Lördag..

Kompisen hade invigning i sin nya salong ikväll, det hade blivit kanon fint och vi hade jätte trevligt, med massa tilltuggs mat och goa efterrätter.

Grabbarna skulle visst vidare men jag kände inte för utgång och mina barnvakter behövde gå hem.
De halvsov på soffan när jag kom hem så det var lagom. =)

Så i denna skrivandes stund hade jag helst velat ha gått och  lagt mig men eftersom Chrille inte har några hemnycklar måste jag sitta uppe och vänta!

Jag vägrar gå lägga mig med olåst dörr.

Imorgon fyller gubben 32 år!!

Det är bara att slänga ihop något gott till gästerna som vill komma och uppvakta honom. =)

(Uscha det knakar lite här och där!!)

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0