Fredags mys!

Igår fick William äntligen följa med Farmor hem efter dagis.
Han har tydligen frågat flera gånger när han kan få sova där.
Så igår hade hon möjlighet att ta med honom.

Så jag efter en mini vila satte jag igång och städat och plockat undan.

Sen åkte jag och hyrde en film Trubbel i Paradiset, den var helt ok.
Jag fick köpt Räkor och Kräftor och massa goa plock saker.


Vi fick ta till William bord för att få plats med allt. =)






I morse vaknar man givetvis tidigt fast det inte är någon som kommer inspringandes, fast sova till efter 8 är BRA.
Man var utvilad.

Så efter frukost kom lille man hem och de satte igång ute på baksidan för att försätta med altanen.


Hade ingen bättre förebild, men det fanns en häck på andra kortsidan
som är borttagen.








Den nya förlänga biten.





Trodde vi skulle ha soligt väder idag så man kunde sola lite, men nu  är det massa moln!

Grillat till lunch får det bli iallafall. =)



// Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0