Helg igen.

Man bloggar inte så hemskt ofta märker jag.
Kanske för att inget speciellt händer.

Man är inne i rutinen jobb mellan 7-16 varje dag, orkar man träffar man någon på fika en stund.
Annars är man hemma och är så trött.

Det ska hinnas laga mat, vilket inte alltid förbereds så det tar tid.

Lite lek,ta det lugnt tid för william innan man får de sista timmarna på kvällen.

Som denna regniga/sega Lördag, vi gick upp efter kl 08 vilket var gott, sen har vi bara slöööat, jag och William vilade över 2 tim, vi små äter av allt. Det är mat, snacks, frukt, efterrätt, inte helt fel så men brist på annat =)

Hade tänkt att ta tag i målningen i köket men hade inga rollers hemma och jag ville kliva ur mina slappa kläder för att åka till Karlssons ens.

Inget ute grävande har det hunnit blivit ännu heller, staket och förnya altanen,samt dekoration i trädgårn är projektet.

Men Chrille har jobbat över ett bra tag och även helg så det har inte hunnits med pga det.

Ne nu tar jag nog och äter Kina maten som blev över igår, såå gott det va med Kina mat.

Jag har nog inte ätit det sen jag flytta från stan! Jo förresten 1 gång när jag var på Gekås sist, men det kanske var Thai... äh jag vet inte , Gott är det ;)


Ha en fortsatt bra Lördag kväll

// Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0