Första promenaden.

Igår fick vi ge oss ut i kylan för första gången, då lillan hade vägning och inskrivning på BVC.
Promenerade raskt för jag fick bråttom och det känns i mina ben nu, har inte gått så fort på flera månader.

Hon hade växt hela 3 cm på 1 Vecka!
Gått upp från 2405 till 2580 g så det går åt rätt håll.

Sen hade vi lite besök av Svärmor med sin vännina och Martina med barnen. =)





Ikväll har jag äntligen fått till adventstäd och pyntat mellan matpauserna,hunnit möblera om igen på Williams rum, för sista gången hoppas jag.

Han har för mycket saker för sitt rum, jag vill utnyttja det på ett så bra sätt som möjligt.


Grannarna kom med present och de fick träffa sin nya granne =)
Sen skulle de på Julfest med jobbet som jag missar =(, hade gärna deltagit.

Man känner sig lite inlåst i detta kalla väder, känner inte för en promenad direkt, det är tur man är fullt sysselsatt hemma.


Nu är kl midnatt redan (gäsp)

Dags att lägga lillan i sin säng och hoppas på några timmars sömn innan nästa måltid.

Nattiiii


♥♥♥



Roliga  miner =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0