Första lediga dagen.

Då var det dags att börja tycka det känns konstigt att man inte gick till  jobbet en dag som denna.
Jag kommer väl vänja mig vid det snart, men så kommer man inte ha koll på dagarna istället. =)

Idag gick vi upp för att göra oss iordning till öppna förskolan.
William var hemma idag för Chrille var pappa ledig, sen kommer jag börja gå på Onsdagar tänkte jag när han är hemma från dagis.

Han har börjat med 15 tim/v nu, det kommer han tycka är rätt gott faktiskt.

Så denna dagen har vi spenderat ihop med Carro och barnen, lunch/fika och lite lugg klippning.

Sen klippte jag Svågern, lika bra  att ta det för sen vet man inte när jag känner för det ;)

Lite planer finns allt inbokat denna veckan, bl.a nytt UL i stan på Ons, fika med Anna och barnen på Torsdag, tjej kväll på Fredag hos Linda, så jag kommer inte känna mig rastlös än iallafall. =)

Imorgon kommer ev en och fixar det sista som är kvar runt fönstret och tapetseringen är nu klar i lillans rum,blir jättebra,  men jag lägger ut kort sen när det blir mer färdigt.


Lite städ och röj medans William är på dagis.

Det var den updaten.. =)


♥♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0