Kikat på lillan..

Sist jag var på MVC hade magen inte växt något från gången innan, så hon ville att jag skulle in på ett UL där de tränar på att göra viktuppskattningar numera.

Så jag bara låg där en bra stund och njöt av att få se lite av fossingarna, hjärtat slå, allt är så tydligt men ändå svårt att få bra  helheltsbild. De 2 olika barnmorskorna turades om att kika och mäta.

Så i resultat fick jag info att hon är -17 % än hon borde vara..

Jag har nu fått en ny tid nästa vecka igen, då jag tror en läkare ska kika och  mäta!

De är fortfarande inte oroliga utan de är mest bara för träningssyfte, samt ha observation, sen såklart för att hon är liten, men det är ju jag me =)

2900 trodde de att hon skulle kunna väga vid fulla 40v,

William vägde ju 2945 vid 38+5 så stor skillnad är det inte.

Jag jobbar endast imorgon också och sen kommer jag kunna ta det lugnt och då kanske hon växer till sig det sista =)

Glömde mina nya kort på jobbet lägger in ett sen.


Så har man hunnit fylla 27 år innan man blir 2 barnsmor =)

Hade en fika stund igår hemma med några nära och resten får jag träffa i GBG på Fredag när vi ska på syrrans invigning av den nyrenoverade salongen.

Jag och Chrille åkte in och käkade på Big Boys ikväll, ett "Texas" inspirerat stället.

Vi är sååååå mätta och det är inte så trevligt med sammandragningar på det. =/



Ha en fortsatt trevligt kväll!

♥♥♥









Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att de inte var oroliga.. Magmåttet skiljer ju på hur bebisen ligger också..

Mysigt å kolla igen :)



KRAM

2010-11-05 @ 08:13:46
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0