Lekdag...

Åkte ut till f.d kollegan Anna och hälsade på henne och hennes 2 söta flickor Ebba & Ellen.

Åkte direkt efter hämtning av William från dagis.

Lite roligt hur barn när de kommer till en viss punkt hur de innan de träffat någon kan säga
- nej jag vill inte leka med honom/henne

Bägge hade sagt detta på var sitt håll, men det klickade direkt och de lekte fint med en gång och de gav varann en kram när vi skulle åka hem =)

Får se om lillan vill komma igång ikväll då, eftersom sist när jag väntade William och det sattes igång, hade jag även en träff med Anna =)

Men  tveksamt, hon har det nog bättre än vad mina ljumskar och höfter känner idag.

Måtten igår var redan förbättrade enl läkarn själv, blir ju olika mått beroende på hur vana de är med maskinen och kunskapen.

Men om jag förmodan fortfarande är gravid den 26e ,då jag  är beräknad, så har jag en ny tid inbokad för en koll.

Nu blir det lite efterrätt!

=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0