Hemma helg...

William sov hos Farmor i Torsdags och som jag misstänke natten till Torsdag fick han feber senare på dagen.

Men hon valde att ha honom hos sig, för han va ju bara lugn och go ändå.

Jag hyrde bara en film och sen gick jag och la mig tidigt ;)



På Fredagen var han bättre med febern, men har varit magsjuka sen dess.

Så jag stannar nog hemma från jobbet imorgon så¨det verkligen rättar till sig.



Annars har jag hunnit städa i ALLA rum, dammat och tvättat golven och det kändes efteråt!!!

Men vad ska jag göööra kan inte annat än att härda ut de sista 6 veckorna som är kvar!!


Denna sega Söndag har vi inte gjort mest, grannen kom och hjälpte till med ett uttagskopplande och jag började riva på tapeten.

Fikat och gosat med William.

Ett tag där undra jag vad han och Chrille gjorde,men då hade han bara gått och lagt sig i sin säng för att vila!
Go han!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0