Lite på G och nästan klart.

Tiden går fort alltså, jag är nu i V 33 och kommer jobba mellan 4-5 veckor till.
Jag känner dock för varje vecka att den blir jobbigare.

Men snart har dessa veckor passerat och jag kommer förhoppningsvis få 2 veckor hemma innan lill tjejen vill komma. =)

Vi har nu bytt fönstret i hennes blivande sovrum, för det innan var inget öppningsbart samt dåligt.

Vi hade en vän här med sin familj i Lördags som hjälpte oss med det.
Nu kan Chrille byta fönster efter detta säger han så till nästa gång får han göra det själv =)




Sen blir det till att riva ner gamla tapeter så får en annan granne komma över nån dag och måla tak och bre spackla samt slänga upp tapeterna.

Varför kämpa med det, när någon som gör det dagligen gör det på en hanvändning.
En liten summa som sparar mig kraft och så vet man att grunden blir bra.

Så det kommer nya bilder senare på detta.


Medans jag skriver säger Chrille
-vad varmt det är i rummet (där vi bytt fönstret)

Visar sig redan vara effektivt!!
Inte dåligt när inget element är på.



Staketet har fått brädor, så nu är det nästan färdigt med den sidan av trädgården också.







Nu ska han sätta upp en taklampa
och säger - aha du, jag fattar ingenting =)

Bäst jag går och hjälper till.

Ha det gott!!



Kram.


Kommentarer
Postat av: Carro

Klart du får hjälpa till med lampan , tjejer kan ju allt å vet bäst :)

2010-10-05 @ 23:11:31
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0