Rosa!

Detta är vad jag har fått inhandlat till lillan.






För att liva upp Grå/Svarta vagen blev det en rosa åkpåse.
 
Hemfärds kläder och ett set från Blingo partyt jag hade hemma för ett tag sen.
Det är de brun/rosa kläderna.


Partyn i ett har det varit denna månaden.
Jag har haft 2 och kommer ha deltagit på 2, sista är nu på Söndag Me & I.


Jag har fått ärva massa kläder från syrrans flickor så egentligen är kläder sista prio, men JAG måste ändå kunna få köpt  något själv tycker jag, men jag säger till andra att helst inga kläder iallafall inte små stl.

Om man kan styra upp det lite är det ju en fördel =)

Så nu är det 29 dagar kvar till BF!!

Jobbar nästa vecka också sen ska det bli gott att få börja ta det lite lugnt och bara dona smått.

Inget är förberett ännu, så vi får se vad som hinns med.



Nu blir det till att hänga upp tvätt och göra sig redo för sängen.






♥♥♥











Kommentarer
Postat av: Carro

Åkpåsen e supervarm å go !

Amanda å Emil fick likadana kläder från blingo.. Fast byxorna skickade jag tillbaka så det blev bara bodysar till dom :)

2010-10-31 @ 07:08:57
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0