Nyhet på marknaden...

Jag har haft lite julkänsla länge nu och ser fram emot den mysiga tiden, men dofterna och smakerna.

Igår var vi på Hajen efter att vi va inne på Cirkus Skratt, vi stannade bara till första pausen sen drog vi, inget att ha.

William va nöjd ändå. =0)

Hur som så hittade jag dessa i butiken.

Pepparkaksflarn, jättegoa!!




Inatt vaknade William och som tur va så hann han inte kissa i sängen utan ville gå på toa!
Stort steg.

Men då var han även väldigt varm på ett feberigt sätt så vi stannade hemma jag och han idag.

Sicket rusk väder vi har, så det blir inte många knop utomhus idag,
lika gott det jag behöver ta det lugnt jag me.

Kommer nog jobba iallafall 7 veckor till och sedan ha 2 veckor innan BF hemma.
Knappt 10 V kvar!!

Jag har inte hunnit meeee...

Ska bli så mysigt ändå =)



Ha en trevlig helg!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0