Då ska vi se...

William´s en gång i veckan feber sen 4 veckor tillbaka resultera i en öroninflammation.
Så en äcklig medicin i en vecka 3ggr/dag.
Än så länge går den ner, annars går örat sönder säger jag. =)




Lilla Lexie nu 3 mån väger 4780g och var 58 cm!!









Här är nu resultatet av vårt garderobsprojekt i sovrummet.
Inget avancerat alls men ger betydligt mer plats och vi utnyttjar på så sätt hela väggen.



Före....






Efter... Tv ska upp på väggen sen me.













Handlar jag utan barn och man kan jag strosa runt och kika mer ingående på vad som finns.
Jag  hittade denna i butikshyllan när jag var på Hajen sist.
En concealer man bara rollar på under ögonen, känns kallt och gott.
Tar bort mörka ringar, jag kör den över allt =)
Så tunn så det känns inte att man har den.

 







Imorgon kommer en mäklare hit för att se lite vad huset ligger i värde på marknaden.
En gratis tjänst via banken, kan vara kul, ifall man en dag hittar nått annat hus så ser man lite vad man har att spela med.

Var även på banken för att jag har  börjat Fond spara åt mina små, (vuxenpoäng!!) =)



Nu till  att göra mer nytta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0