Just nu..

Barnen sover och jag sätter mig här för en av gångernas skull.

Inte ofta själva datorn sätts igång, utan man har sin Iphone när man kollar mail, Facebook osv (Tur)    =)

Tänkte skriva ut lite foton, skrivarn har skräpat här över 1 vecka nu, brukar efter att Lexie fått sitt rum ha den i ett överskåp , då plats för den inte finns att ha framme.

William kom till oss inatt med en släng av feber =( vet inte hur mycket då jag slutade ta tempen på honom lääänge sedan, inget han trivs med.

Jag har gått här och trott att vi kanske klarar oss från  alla långvariga sjukdomar som har drabbat väldigt många med Feber,hosta , förkylning. =/

Så William får stanna hemma imorgon.


Jag blev förkyld i början på veckan och hoppas bara Lillan inte blir smittad av något.


Inväntar med förhoppningar på svar om mitt matbord går att reklamera då färgen bara lossnar från bordet mer och mer. Har inget med att man skrapar med bestick eller tallrikar att göra, bara rent utav dålig kvalité!!


Snart exakt 1 år sen jag köpte det, Snyggt va  ?!??!







Och inga Diane 35 fick jag heller!!
Min önskan/dröm om en bättre hy gick åt skogen där me.
För de ska tydligen verkligen hjälpa, men de var icke godkända i detta Land.


Plus att mitt blodtryck fortfarande pendlar så igår på efterkontrollen var den inte ens godkänd för att äta nån slags ostrogen.

Tufft för kroppen att föda barn.

Nåja bara barnen mår bra så får jag vara nöjd med mig själv  ;)


Kaffe dax








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0