Lexie 2 mån ♥

Första föräldragruppen startade idag, sen som vanligt var vi, men som jag kämpade faktiskt med att ta mig fram överhuvudtaget!

Ståbrädan rullade inte lätt över det isiga snötäcke, bilen hade Chrille som skulle åka iväg efter jobbet och köpa en byrå åt mig.

William ville inte gå själv! (så klart inte)

Denna gruppen är lite större än förra men det var nog bara en som bodde i Veddige, får väl se hur detta håller sig utanför BVC´s lokaler.

Efteråt var det vägning och mätning för Lexie.

Idag väger hon 4320 g och 56 cm lång. =)





Sen var det bara att promenera via affären och sedan hem och stekte pannkakor till Lunch.

Har spenderat kvällen med att planera lite kring garderobs ändringen som jag vill göra i vårt sovrum.

Egentligen Williams rum men det får bli när resten av rummet ska göras om.


Vi får se vad det blir av allt.


Nattiiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0