Helgen...

Var på en  lyckad tjej kväll i Lördags  hos Madde ,då den innehöll Go mat, vin, gott sällskap och mycket skratt!!
Det var ju ett tag sen, så det var roligt att komma ut på detta.

Lilla Lexie stannade hemma med Pappa, William sov hos Farmor.

Blev rätt sent och jag tänkte jag kommer vara helt slut, men var rätt pigg trots den sena hemkomsten och vinet =)

Framåt kvällen på Söndagen kände jag av det, så då sov jag gott.

Ser fram emot nästa!





Nu en ny vecka med ord inplaneringar som dagis och föräldra grupp, även träning denna vecka!

Tjejerna från jobbet kommer på Torsdag och hälsar på, ska bli trevligt!!

Sen på Lördag kommer besök från Gbg utan av en mina kusiner ska också bli super trevligt!!
 
Annars bara njuter jag av att bara vara med mitt lilla ♥ på dagarna.

Nu en bit mat innan vi ska hämta storebrodern  på dagis.



☺☺☺




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0